Week 7 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Isabel

20 September 2015 | Verenigde Staten, Mexico

Goh waar zou ik beginnen. Oke deze week was spirit week. De week voor de homecoming football game and party. De klassen ( freshman, sophomore, junior and seniors) kunnen winnen door middel van je aan het thema van de dag te houden, geld op te halen en bepaalde spellen te winnen zoals een float bouwen, een muur versieren. Helaas hadden de freshman dit gewonnen. De thema's voor de dagen waren: Maandag -> Retro day ( zwart en wit )
Dinsdag -> preppy ( polo, sperry etc ) ( beetje hoe de echte kakkers in het gooi eruit zien)
Woensdag -> class color day ( ik had rood )
Donderdag -> favoriete sport ( ik had maar een mix van voetbalsokken, volleybalshirt en hardloopbroek )
Vrijdag -> RED AND GREY
Vrijdag was ook de assembly en dat is zo hilarisch. Het is lastig te beschrijven maar de homecoming queen kandidaten worden voorgesteld door een grappige speech. Ook worden hier de laatste spellen gedaan die bepalen wie de spirit week wint. Daarna is de parade. Dat is echt een big deal in town. Ik zat op de volleybal truck ding kar. Dan presenteer je jezelf aan de stad. Je gooit meestal snoepjes naar de kinderen toe. Maar die ouders waren super gretig voor dat snoep man man man. In de avond was DE wedstrijd. Dat was super leuk en de sfeer was echt super ! Wij hadden die ook gewonnen.

Ook heb ik een soort van slecht en goed nieuws. Het slechte nieuws was dat ik deze hele week niet heb kunnen volleyballen door me rug. Dat was erg jammer want we hadden 3 wedstrijden. Het goede nieuws is dat ik nu weer kan spelen :). Ik ben naar de ruggenkraker gegaan. Hij popte alles weer waar het hoort. Het geluid wat je hoort wanneer mensen hun vingers knakken, nou dat geluid was het geluid wat mijn rug deed wanneer hij zijn ding deed. Hij zei: "your body was pretty messed up, how could you play with a back like this". Blijkbaar zat iets niet goed en alles was zich daar om heen gaan vormen. Gelukkig voel ik niks meer en als het terugkomt moet ik nog een keer alles met hem kraken.

Zaterdag was de homecoming dance. Ik had geen date maar ging als een SIW. ( strong independent women ). We gingen met een grote groep en niet iedereen had een date dus een big deal was het niet. Eerst om negen uur ging Jessika ( mijn oudste gastzus ) mijn haar doen. Nou ik kan het amper beschrijven maar het was prachtig! Daarna was Clara aan de beurt. Dit duurde zo 3 uur. Daarna gingen we even snel naar een familie reünie om vervolgens om 2:30 thuis te komen en in de make up te gaan. Dit duurde ook 2 uur voor mij en Clara. Maar toen ik uit de make up kwam.... Ik maakte eindelijk me achternaam waar. Ik zag eruit als een prinsesje. Daarna gingen we foto;s maken. Waarschijnlijk heb je deze al lang gezien op Facebook want ik ben er echt in 100 getagd. Daarna gingen we uiteten wat ook erg gezellig was. Het feest was ook echt hilarisch. Elke girl kwam aan op hakken, eerste wat je doet SCHOENEN UIT. Dat maakte het dansen echt veeel makkelijker. Esmee en ik wilde natuurlijk even laten zien hoe wij Nederlanders feesten. Dus vroegen wij Martin Garrix aan ( Nederlandse DJ ). Nou dat was echt een grap. Mensen keken eerst zo van wat doen jullie... Maar ze gingen daarna lekker meedoen haha. Na het feest gingen we met de groep bij de Brown's film kijken. Later gingen we maar naar huis om 1:30. 1:30 is hier de 5:00 van het Nederlandse uitgaan haha.

Vandaag ( zondag ) gaan Lina, Clara, Esmee en ik naar een baseball wedstrijd van de gastbroer van Lina ( Duitse exchange studente).

Isabel



  • 20 September 2015 - 17:38

    Oma Mieke Vanbeers:

    Hallo Isabel, alweer een leuke brief van jou ..als ik dat zo lees,denk ik dat mèdje leeft wel DRIE
    levens. Fijn dat je rug gecorrigeerd is , nu kun je voluit gaan met je sporten .en..geen saai leven heb je daar ..een dan zo'n mooie Prinsessemetamorphose.....kennen we je nog terug na je Mexicaanse leven ?
    Reisverslag zes vond ik ook heel leuk enhad ik al beantwoord....edochniet de goede toets gebruikt
    dus dat hangt nog ergens in de lucht .Jouw wijze ouders hebben me laten zien wat ik fout gedaan heb,
    dus ga iik nu een poging wagen .Isabel het ga je goed , groetjes een knuf van oma ...en ik ga de KNOP zoeken.

  • 20 September 2015 - 20:35

    Frank:

    Lekker hoor, dat je rug weer soepel is...kun je weer lekker "knallen met die ballen". Nu doe je zeker volgend jaar als je terug bent wel mee aan het familietoernooi ☺. Have fun again, groetjes Frank.

  • 20 September 2015 - 23:05

    (mama) Esther:

    Ola Bella, fijn voor je die krakende man:-) Hoop dat het beter blijft gaan zodat je weer wat kan meppen, niks aan he, bankzitten :-(
    Maar je moet me nog eens utleggen voor wie dat 'homecoming' geldt.
    Begiijp ik dat wij ook een feest moeten maken als jij honekomt?
    lieve schat, succes weer met deze week. tot snel
    xxxx

  • 21 September 2015 - 12:20

    Maria:

    Ha Isabella,

    ik geloof dat we zo voortaan moeten aanspreken!
    En jouw dagboek wordt werkelijk a princess diary!!! je doet jouw achternaam ook op deze wijze eer aan.
    Leuk verslag weer. We enjoyed it.
    Take care and a big hug from the sandy bears of Bussum

  • 21 September 2015 - 16:36

    Marianne (aunt):

    Hej Prinsesje, time flies; je bent al 7 weken (onder)weg. Laat ons maar weten hoor als er een "homecoming" georganiseerd gaat worden in Bussum, want je weet: deze feestvarkentjes uit Bavel zijn graag van de partij.
    Houdoe (goed)! Jxc & Mxrixnne.

  • 21 September 2015 - 21:17

    José:

    Hi Is,

    tjee, wat maak jij veel mee. Ik zit hier wel een beetje jaloers te zijn hoor. Want hoewel ik wel een paar typisch Amerikaanse dingen herken, zijn jouw avonturen wel heel gevarieerd. Zijn jullie ondertussen ook in de voorbereiding voor Halloween??

    Heel veel plezier met alles en blijf er lekker van genieten!!
    Liefs en dikke zoenen,
    José

  • 22 September 2015 - 22:08

    Paula:

    Hoi Isabel,
    Leuk om weer een verslag van je te lezen.
    "Echte kakkers uit het Gooi" hoe zien die er in het echt uit?
    Veel plezier, en hopelijk hoef je voor je rug niet nog eens naar de kraker!
    Groetjes, Paula & Benno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 5723

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: