Week 8 & 9 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Week 8 & 9 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Week 8 & 9

Blijf op de hoogte en volg Isabel

04 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Mexico

Helaas was het mij deze 2 weken niet gelukt om voor iedere week een aparte blog te maken. Om eerlijk zijn in week 8 gebeurde er gewoon vrij weinig. Het was een gewone schoolweek met toetsen en wedstrijden die ik nog niet kon spelen. Die zaterdag hadden we een toernooi die we verloren ( verassing !! ).

Afgelopen week was wat interessanter. We hadden een wedstrijd op woensdag en donderdag. Allebei verloren helaas, maatja meedoen is belangrijker dan winnen. Vrijdag waren we vrij. Iets met docenten en ouderavonden en dat ze wat rust verdienden. Naja prima want ik was vrij. We gingen uitlunchen wij Olive Garden. Dat is echt goddelijk. Lekker Italiaans eten. Daarna gingen we naar huis want ik had een afspraak met de ruggenkraker. Die ging weer lekker tekeer op me lichaam. Als het goed is is het weg en als het weer pijn doet moet ik weer terug. Gelukkig want maandag hebben we de Dig Pink game. ( wedstrijd waar we geld mee ophalen voor een goed doel voor borstkanker). Na de muggenkraker gingen we naar de film. De Intern. Echt een aanrader.
Zaterdag was echt een dag die ik nooit meer vergeet. Op mijn school hebben wij het Jellybean programma. Het is voor alle kinderen die niet een disability hebben. Zo kunnen zij acteren, speechen en dansen. Elke Jellybean heeft een coach. De naam Jellybean komt van; iedereen ziet er anders uit van buiten maar van binnen is iedereen het zelfde. Ik mocht naar een conferentie samen met Ms. Given ( organisator bij ons op school van dit programma). Ik had de eer om de coach te zijn van Katy. Wij gingen naar een conferentie om dit programma te promoten bij andere scholen in Missouri. Zo moesten Katy en ik samen optreden. Katy ging een verhaaltje voor lezen. Het klinkt wel heel simpel maar voor hun is dat echt spannend. Lezen is niet haar sterkste punt en dan ook nog eens voor publiek. Mijn taak was haar geruststellen en helpen indien het nodig was. Het was een geweldige dag en ik zou dit zo nog een keer doen!

Voor de rest heb ik niet echt iets bijzonders gedaan. Naar mijn idee zit er ook niet echt een super spannende week aan te komen. We gaan in ieder geval volgend weekend naar Six Flags! :)

Isabel

  • 05 Oktober 2015 - 05:28

    Oma Mieke:

    goedemorgen isabel,leuk je 8 & 9reisverslag te lezen .ja wat voor jou al een gewone
    week is vind ik hier in mijn rustige ? Zaligheid toch al bijzonder .dat coach-schap Iesje, houlijkt me
    pittig maar wel mooi . Ik denk dat zoiets jou op het lijf geschreven is , al kraakt je rug wel eens .
    Wie weet, juist daarom wel .Iesje , hou je , dikke knuf, oma.

  • 19 Oktober 2015 - 15:11

    Bronwen:

    aaaah ies zo lekker bezig! miss you loads... echt genieten om je reisverlagen te lezen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5708

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: