Week 5 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Week 5

Blijf op de hoogte en volg Isabel

07 September 2015 | Verenigde Staten, Mexico

Deze week hadden we 3 wedstrijden. Nou dat is echt een feest, want dat betekend minder..... TRAINING. Maandag en dinsdag won mijn team. Donderdag hadden we helaas verloren. Wat zeer vervelend was dat bij de wedstrijd die we verloren hadden het plafond echt super laag was. Hier als je het plafond raakt mag je gewoon doorspelen maar doordat er "rafters" in zaten was het lastig voor de spelverdeler aka ik om de bal te goed te zetten want de bal veranderde heel erg van richting.

Wat mij opviel hier is dat sommige mensen echt totaal geen benul hebben van de rest van de wereld. Je krijgt de meest debiele vragen. Vrijdag kreeg ik de vraag: " Weet je wat groter is, een land of een staat ( staat in de zin van Missouri, Florida etc). Wat gebruiken jullie als munteenheid?? Ook vinden mensen raar dat ik mac'n cheese niet zo lekker vind hier ( clara overigs ook niet ;) ) Het is 1/5 pasta en 4/5 cheddar kaas...

Vrijdag hadden we schoolfoto. Wat is dat een ongeregeld gebeuren hier zeg. Lange rij man. Duurde 70 minuten voordat ik eindelijk me foto kon maken. Miste ik nou even 1,5 lesuur. BALEN MAN.... Waarschijnlijk is me schoolfoto zoals elk jaar. Een moe hoofd met een lelijke neplach.

Zaterdag gingen Clara en ik samen met een andere exchange student en haar gastfamilie shoppen in Columbia. Dat was zeer goed gelukt. want eerder was de credit card aangekomen. In de les had ik geleerd dat je acht keer iets moet doen voordat je iets snapt. ( wetenschappelijk bewezen) Zo moest ik natuurlijk acht keer de credit card uitproberen en nu snap ik het perfect. Later in de avond gingen we uiteten bij Cheddar's. Ik was bang dat ze er alleen maar cheddar kaas hadden. Maar ze hadden er gelukkig gegrilde zalm. Was ik even blij want dat heb ik niet gegeten in 5 weken. LOVE IT.

Zondag gingen we naar de kerk. Dat was interessant. Het is heel anders dan ik gewend was. Er was een doping. Maar dat was letterlijk een bad achter een raam waar de priester en het kind ( met kleren aan ) in stonden en daarna was het een soort bommetje / val achteruit in het water. BOEM gedoopt. Wat erg leuk was dat iedereen een soort van meedanste in de kerk.
Zondag avond gingen Clara, Kelsie en ik naar een traktor trek gebeuren. Wie het meeste gewicht kon trekken. Na 2 uur werd het toch wel beetje saai omdat het elke keer hetzelfde was. Maar interessant was het zeker.

Vandaag ( maandag ) is het Labor Day. Dus ik ben vrij. We gaan zo picknicken met de hele familie. Later hebben we training. Suprising Ook heb ik deze week 3 toetsen dus is het een drukke leerweek...

Isabel

  • 07 September 2015 - 19:21

    Frank:

    He Isabel, leuk hoor om je verslagen zo te lezen. Wij zijn terug van vakantie en nu weer "bij" met je reisverslagen. Tof hoor, zoveel sporten!! Enjoy it! Groetjes Frank

  • 07 September 2015 - 20:17

    Petra:

    Ha die Ies, ik zit elke keer weer te genieten van je leuke verhalen echte Isabel verslagen!! Volgens mij heb je het erg goed naar je zin:)
    Dikke zoen xxx

  • 07 September 2015 - 21:31

    Anne:

    Hee lekkerding, gebruik die creditcard ook even voor mij dan he :)
    X

  • 07 September 2015 - 21:45

    Paula:

    Hoi Isabel, zaterdag zijn we terug gekomen van vakantie. En nou weer een verslag van je gelezen. Succes met de creditcard, en succes op school..... groetjes, Paula

  • 08 September 2015 - 10:16

    (mama) Esther:

    Hee Bel, haha, gelukkig dat je het wetenschappelijk bewezen feit nog knde, van 8x iets doen, dat je het dan snapt. Stel je voor zeg dat je 7x maar de creditcard had gebruikt, haha.
    En laag plafond bij volleyballen, een ramp he!
    Bijzonder he zo'n doopceremonie. Lange viering zeker.
    Succes met je toetsen deze week honey!
    Wij slaan ons nog even door onze week vakantie heen:-)
    xxx

  • 09 September 2015 - 09:48

    Jos:

    Fijn dat de zalm in Amerika net zo lekker is! :-))

  • 11 September 2015 - 03:06

    Oma Mieke:

    dag hardsportend kind...je krijgt het niet cadeau he, maar een slavenleven is het toch ook niet
    als ik je verslag goed lees.En dan die foto : zo'n tijd voordat je je Ware ! gezicht kunt laten zien ..ijdele vrouw ..ik had dezelfde ervaring : moest een pasfoto laten maken : in een glijbaan!!hokje , waar ik bijna van m'nkruk duvelde..gladde vloer, gladde muur zonder grip,m'nkraagje zat niet goed en m'n haar zat tuttig...Belangrijk ...ijdelheid ,zelfs als je al zo oud bent als ik ..Wat leuker is :ik krijg een paar
    gezellige logees in het weekend, die ook leuke verhalen te vertellen hebben .
    Kan ik ook weer van een LACH genieten .Ik ga m'n bed maar eens opzoeken .
    welterusten,oma mieke.

  • 12 September 2015 - 16:06

    Paul:

    Hoi Isabel. Leuk hoor je verslagen. Nooit geweten, dat jij zo een volleybal talent bent, maar dat zit natuurlijk in de genen! Staat de Stars & Stripes nog in de hoek in de klaslokalen? En 's morgens het volkslied zingen is ook alleen nog maar in films? Haha!
    Veel plezier. Groetjes Paul & Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5709

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: