GESLAAGD & 3 weken - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu GESLAAGD & 3 weken - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

GESLAAGD & 3 weken

Blijf op de hoogte en volg Isabel

08 Juli 2015 | Nederland, Bussum

Daar kwam om 13:32 het verlossende telefoontje. IK WAS GESLAAGD. Tranen stoomden over mijn wangen toen ik dit goede nieuws hoorde. Het besef was er meteen; ik ga mijn ouders en zus 10 maanden niet zien. Ik leek wel de menselijke versie van de Niagara Falls. Het was toch wel even spannend maar gelukkig is alles goed gegaan en ga ik op 29 juli 2015 mijn Nederlandse leven verruilen voor the real American experience. Ik ga voor 10 maanden naar een echte Amerikaanse high school !!!

Ik kom dan in de McCubbins family in Mexico, Missouri. De familie bestaat uit een vader ( Jeff ) , een moeder ( Lisa ) en twee dochters die ouder zijn dan dat ik ben. Ook heb ik een double placement; dat wil zeggen dat ik samen met een andere internationale student in het gezin kom. Ik kom samen met een Italiaanse.

Nu is het aftellen toch echt begonnen. Over precies 3 weken stap ik het vliegtuig in. Ik ben er helemaal klaar voor. Alleen nog naar het consulaat voor mijn visum en koffer in pakken en ik ben ready to go!!

Isabel

• 09 Juli 2015 - 00:02

Mama Esther:

ik heb er alle vertrouwen in Bel. Go xxx mams

• 09 Juli 2015 - 00:54

Lekkere Maid:

Aaaaah bellie zo leuk kleine baby

• 09 Juli 2015 - 21:32

Papa Jos:

Ja dat wordt 10 maanden lang zonder jou sushi eten!

• 28 Juli 2015 - 21:00

Frank:

Zo gaaf om te doen, wordt vast een herinnering om nooit te vergeten!!
    Hele goede reis morgen en heel veel plezier!!