Week 2 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Isabel

18 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Mexico

Maandag. Mijn geluk kon niet op. Volleybaltraining was niet meer leger look a like zoals rennen push ups etc. Maar we gingen nu echt volleybal leren zoals pasen en setten. Zo leer ik ook nog eens wat.
In de avond gingen we ( Clara, Esmee, Taylor en ik) naar Ms. Given. Dat is mijn Theatre Design docente maar zij is ook de hostmom van Lina. ( een 15 jarige duitse meisje die ook volleybalt met ons). We gingen een spelletjes avond doen. Eerst gingen we spoons spelen. Dat is ezelen alleen dan moet je een lepel pakken. Heel leuk maar pijnlijk. Daarna apple's to apple's. Dat is vergelijkbaar met cards to humanity. Ook erg geestig. Later kwamen de ghost story's. Waarom? Geen idee. Maar er schijnt een "spook" te leven in het theater van school...Fijn....

Dinsdag was de eerste dag zonder spierpijn na de volleybaltrainingen. Ik was even vergeten hoe goed dat gevoel was.

Woensdag gingen Clara en ik lunchen met Taylor en Esmee bij de D&Q. Dat is een soort "beter" fastfood restaurant. Het ijs daar is goddelijk. Later gingen we nog naar walmart. Je kan daar letterlijk van alles kopen. Van GoPro tot red cups. Van juwelen tot hondenbrokjes. De shopaholic in mij ging los. Want ik train elke dag en daar had ik toen ik me koffer in Nederland inpakte niet aangedacht. Dus ik heb even heel spectaculair sportbroekjes en shirtjes gekocht. Niks bijzonders helaas...

Donderdag was mijn nieuwe telefoon binnen. OHYEAH. Zo ga ik dus ook een nieuw nummer krijgen maar zodra ik die weet meld ik het!

Vrijdag hadden we een bonfire met Jeff & Lisa. Dat was zo leuk desondanks ik lek gestoken ben door muggen. We deden lekker een hotdog boven het vuur en smores. Dat zijn 2 koekjes met daar tussen een marshmallow en chocolade. JAMMIE.

Na maar 7 uur hebben geslapen gingen we op naar de Amish. Dat was heel interessant! Daar heb ik echt de allerlekkerste donut in me leven op. Zaterdag hebben we samen met Jessika ook nog eens 2 peach pies gebakken. Het resultaat mag er wezen ook al zeg ik het zelf. In de avond gingen we linedancen. Ik heb me kapot gelachen. Ik bakte er ook helemaal niks van maar het was zeker leuk om te doen,

Na maar 6 uur te hebben geslapen gingen we naar de State Fair. Een soort mega kermis met ook schapen, koeien, kippen etc. Ik heb daar de meest bijzondere types gezien. Mensen die te dik waren en die daarom in een karretje voor te dikke mensen rondreden....Dames op leeftijd met een te kort broekje en een te kort shirtje. Je ziet ze allemaal daar haha. Het was ook nog een super warm. Ik ben gelukkig wel een beetje bruin geworden.
Nadat we weg gingen van de Fair gingen we naar een super lekker grill restaurant.

Vandaag hebben we weer lekker volleybaltraining. We horen vandaag of morgen in wel team we waarschijnlijk zitten.

Trouwens sommige mensen hebben zo vertekend beeld over Europa. De vragen die we krijgen is:
- Zijn er veel auto's in Europa?
- Mogen jullie al autorijden?
- Als je in Italië woont, dan spreek je dus Italiaans. Kan je me naam zeggen in het Italiaans?
- Praat Nederlands tegen elkaar! Wat zeggen jullie nu?

Trouwens ik weet mijn nieuwe nummer al want ik schrijf dit nu later. Ik wilde mijn blog vanochtend al posten maar het internet deed kwalitatief uitermate teleurstellend. Zo hierbij dit is mijn nieuwe nummer: +1 573 975 9566.

Isabel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 5712

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: