Week 1 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Isabel

10 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Mexico

Clara en ik hadden besloten dat we gingen volleyballen. Wij vol goede moed naar de eerste training want ja ik kon het wel een klein beetje en Clara ook wel. MAAR DIT HADDEN WE NIET VERWACHT. Alsof we het leger ingaan. 2 uur lang elke dag. Ook als school begint. Maar ik probeer er maar het positieve van in te zien. Na al die burgers en Taco Bell mag ik ook wel sporten. Wat ook gek is is het ontbijt hier. Het heet pop tarts. Het zijn voor mijn gevoel koekjes in allerlei smaken zoals Red velvet, wild berry etc. Ik werd maar een beetje uitgelachen toen ik zei dat ik dacht dat het een koekje was.

Donderdagochtend gingen we ( Clara en ik ) ontbijten samen met Esmee ( het andere Nederlandse meisje dat in Mexico zit ) en haar gastzus Taylor. Dat was erg gezellig!! Lekker bij zo een typische diner.

Vrijdagnacht was er een evenement op school. Het Football team speelde een wedstrijd. Voordat die wedstrijd begon werd er natuurlijk het volkslied gespeeld. Maar het gekke was niemand zong mee. Het was gewoon hand op je hart en kijken naar de vlag... Maar toen de wedstrijd eenmaal begon begreep ik er geen kak van. Sommige probeerden het uit te leggen maar ik snapte het niet. Het worden denk ik echt maar marathons American Football for Dummies.

Na maar 6 uur te hebben geslapen moesten we zaterdag weer vroeg op want we gingen naar Columbia. Een stad 40 min verder. Ik vond dat toch een beetje tegen vallen want het was mall en nog paar andere dingen. Ik ben denk ik toch nog te gewend aan de Europese steden. Schoolspullen zijn ook maar meteen in de pocket. Ik ben zo excited voor school. Dat is iets wat ik in Nederland nooit ben geweest. Gek gevoel.
In de avond gingen we uiteten bij een Mexicaan in Mexico... Dat was zo lekker :) Toen we weg gingen zeiden ze wel DOEI tegen mij. De invloed van exchange studenten in Mexico is te merken ;) haha

Zondag gingen we naar een waterpark in Kansas City in Kansas. DAT WAS ZO LEUK. Helaas was ik me vergeten in te smeren. Dus vandaag ben ik een lekkere Lobster. We reden om 7:00 in de ochtend weg met de Brown Family ( Clara en ik reden mee met Esmee en Taylor en haar ouders ). Het was 2,5 uur rijden. Ik heb natuurlijk weer alle tijd weg geslapen haha. Eenmaal aan in Schlitterbahn gingen we meteen voor de waterslides. Die waren heel leuk ! Om 18:30 gingen we weer terug naar huis samen met de Brown Family. Maar Amerikanen zouden Amerikanen niet zijn als we eerst onderweg niet iets zouden gaan eten. Gelukkig hadden we veel lol in het restaurant / diner / haf fastfood restaurant ding. De andere gasten merkten dat luid en duidelijk. Eenmaal thuis doken we meteen ons bed in. Even slaap inhalen.

Isabel

  • 10 Augustus 2015 - 18:27

    Janneke Van Beers :

    Hoi Isabel
    Gezellig hoor jouw reisverslag! En dat je zo naar school uitkijkt. ...haha
    Heb je spierpijn van al dat volleyballen? Ach en dat gaat ook weer over. Geniet er van...

  • 10 Augustus 2015 - 22:55

    Marianne Van Dongen-Prinsen:

    Ha Isabel, wat schrijf je gezellig meid! Zo te lezen is het tot op heden best goed uit te houden. Beetje afzien met volleybal en tsja, wie weet wat school je gaat brengen.... Opa Prinsen zou gezegd kunnen hebben: "laat het maar gewoon op je af komen". Komt goed. Wij kijken in ieder geval weer uit naar het volgende reisverslag. Have fun. Liefs uit Bavianenland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 5710

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: