Begin 2016 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Begin 2016 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Begin 2016

Blijf op de hoogte en volg Isabel

23 Januari 2016 | Verenigde Staten, Mexico

Okay er is bijna weer een maand voorbij.... Wat ik heb gedaan in deze maand?? hmmm. Eerst hadden we oud en nieuw en dat was heel gezellig en lekker met vrienden gevierd. Helaas was het niet zoals de nederlandse oud en nieuw dat iedereen de straat op ging met champagne en oliebolleb. Vuurwerk was er wel. Trouwens helaas is misschien niet het juiste woord. Anders past beter. Maar ik weet wel dat ik de Nederlandse traditie van oud en nieuw leuker vind. Mijn gastouders gingen naar Barca 2 weken later want ze hadden een reis daar naartoe gewonnen. Super chill voor hun. Helaas mochten Clara en ik niet mee :( SAD DAY. Gelukkig had mijn gastgezin een tijdelijk gezin. Dat gezin was super leuk. Die vader nam me mee naar de boerderij nou heb lekker een poging gedaan om schaapjes te knuffelen maar ik was blijkbaar te intimiderend... Ik heb ook nog lekker naast koeien gestaan. Het was wel grappig in -8 graden. Ook hadden we afgelopen week een snotday. Er was teveel sneeuw zodat we niet naar school konden. Nou wat een aanstelleritis zeg. Het vitus had gewoon gezegd je komt maar naar school ook al val je 100000 x van je fiets. Maar heb wel genoten, lekker sneeuwpop gemaakt ( totaal mislukt maar het idee was daar ;)) Voor de rest staat er niet super veel bijzonders op het programma behalve Clara's b'day. Oha en morgen ga ik me senior pictures doen. Elke senior maakt mooie foto met een fotograaf. Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden. Zul je zien dat ik vannacht 1000 puisten krijg. Heelijk. Maar dat was het wel denk ik. Oja in maart begint het voetbalseizoen. Eerste wedstrijd is tegen Fatima High School....Katholieke school. Interessante naam wel...haha. Okay dit was het wel denk ik. Ik probeer jullie vaker op de hoogte te houden.. Met nadruk op probeer.

Isabel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1084
Totaal aantal bezoekers 5704

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: