Week10, 11 en 12 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Week10, 11 en 12 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Week10, 11 en 12

Blijf op de hoogte en volg Isabel

21 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Mexico

Okay, het zijn nu ongeveer 3 weken in een. Ik heb gewoon niet zoveel tijd om te schrijven en soms gebeurd er gewoon echt helemaal niks bijzonders. Laten we beginnen met week 10 als ik daar nog iets van kan herinneren..
Vrijdag was een bijzondere dag. We hadden een assembly over veilig rijden in het verkeer. Mensen die echt iets wat overkomen hielen speeches over wat hun was overkomen. Dat was super intens en emotioneel. Nu denk je ook wel vaker over na om je gordel te gebruiken en totaal niet op je mobiel te zitten. Niet dat ik hier kan auto rijden maar goed. Ook was de "laatste" home football wedstrijd. Die sfeer is zo geweldig. Ik weet nou niet wat leuker is, mijn Nederlandse vrijdagen of die hier. Gelukkig is het niet de laatste homegame want ze wonnen deze en gaan ze naar districts omdat ze een wedstrijd wonnen in week 11. Dus hebben we vrijdag as ( 22-10) weer een thuiswedstrijd voor district en dat is iets anders dan de reguliere competitie. Zondag gingen we naar sixflags. Het was ook het halloween thema dus er waren allemaal enge mensen. Maar dan ook echt eng. Dat was super leuk want we gingen met allemaal andere Ayusa studenten.
Week 11
Deze week had ik 3 volleybal wedstrijden. En ja wel de laatste 3. Dat werd wel even tijd. Ik had eindelijk wat rust. De eerste 2 verloren we. Verassing!!!!! Woensdag hadden wij een ochtend training om jawel 5:45 in de OCHTEND. Ik laat jullie nu even horen wat ik half asleep moest doen. 20 push ups, 200 jumping jacks ( denk wel 3 km gerend ) (gevolleyballd ook nog ergens denk ik ) en dan 6 bulldogs dat is rennen van kant naar kant met eerst gele lijn en terug dan tweede gele lijn en terug en dan laatste gele lijn en terug. Dat over 2 velden. Ja, en toen moest de schooldag nog beginnen. Dat was wel gelukkig wel de laatste training. Donderdag hadden wij onze laatste wedstrijd. Wij sloten die af met als verassing een wedstrijd die we verloren. Na de wedstrijd was Senior night. Daar worden alle seniors van het volleybal team geëerd. Je loopt dan met je ouders het veld op en dan zeggen ze iets over je en dan krijg je allemaal cadeautjes van je team. Nou graag gedaan hoor, vond het wel leuk, mis pasen voor jullie en dan eren jullie mij. LOL. Vrijdag gingen we naar een Mizzou ( universiteit in stad dichtbij ) volleybal wedstrijd. Zij spelen het hoogste niveau volleybal hier. Nou non de knetter wat een spel. Moet je voor de grap maar eens op youtube opzoeken. Carly Khan. Wat een speelster. Zaterdag was een dag vol "leuke" dingen. Overdag gingen we met Ms. Given naar een cornmaze. Nou dat ding was reuze. Het duurde denk ik wel 2 uur voordat we eruit kwamen oeps. In de avond begon de pret pas echt. We gingen naar een haunted house. ( spookhuis ). Waarom ik dat deed geen idee. Alles was super fun / eng . Toen we naar buitenleven begon de pret pas echt. Ik werd achtervolgd op de parkeerplaats met een kettingzaag. De parkeerplaats was dikke donker en er waren een paar touwen aangeboden aan prullenbakken als " parkingspots". Natuurlijk zag ik die niet omdat die parkeerplaats NIET verlicht was. Dus rende ik keihard tegen dat touw en die prullenbak op. Knetter veel pijn aan me knie daarna. Kon m amper bewegen of iets dergelijks. Vervolgens hebben we eerst de wond op me knie schoongemaakt en we zijn daarna toch maar naar het ziekenhuis gegaan omdat dat wond super diep was. FIJN. On 23:00 kwamen we daar aan. Na lang lang lang wachten ( in dit opzicht verschillen Amerikaanse ziekenhuizen echt niet van Nederlandse ) kwam de dokter. Hij wilde toch voor de zekerheid even een x-ray maken om te kijken of er niks gebroken was. Dat was gelukkig niet het geval. Het is waarschijnlijk gewoon gekneusd. Maar wel gelukkig acht hechtingen in me knie ;). In het ziekenhuis kwam ik erachter dat ik ook nog eens super grote schaafwonden heb op me elleboog, schouder en bovenbeen. I LOVE AMERICA. Om 4 uur in de nacht waren we eindelijk thuis. Nu moet ik 3 keer per dag mega pillen slikken. Maar ik mag nu wel lekker met de lift op school. Ik probeer maar het positieve ervan in te zien. Ik loop nu wel mank maarja. Deze week staat er niet heel veel bijzonders op het programma. Wellicht de komende 3 weken wel weer ergens ;)

Isabel

  • 21 Oktober 2015 - 19:54

    Paul Franssen:

    Hi Isabelle
    Ben je niet verwond door een kettingzaag, struikel je over een touw. Wat een pech. De dreiging van de kettingzaag kwam dus realistisch over. Hopelijk gaat het snel beter met je en kan je weer volleyballen. Sterkte! Mooie verhalen hoor! We lezen het graag.

    Groetjes

    Paul en Angelique

  • 21 Oktober 2015 - 20:44

    Jac En Marianne:

    Hej pechvogel, gaat het al een beetje beter met je knie? Hopelijk mogen de hechtingen er snel uit, zodat die krengen niet langer zitten te wringen op je knie. Bedankt weer voor je verslag. Ook de foto's op FB spreken voor zich. Heb het fijn, hou je goed en ontvang heel veel lieve Bavelse groetjes!

  • 23 Oktober 2015 - 15:36

    Frank:

    Hi Belleke,

    Balen van je knie ... maar beter een schaafwond op en daardoor hechtingen in je knie dan geraakt worden door een kettingzaag ;-)

    Groetjes Frank

  • 25 Oktober 2015 - 19:01

    Maria:

    Ha Ies,

    Ik heb dat volleybalkanon Carly Kan ff opgezocht: wat een turbo, is dat!!
    Leuke verhalen weer, Ies, voor ons absoluut niet saai; lekker smeuiig met zo'n knie van je!!
    Heb je dat facet van de Amerikaanse maatschappij ook weer dieper doorgrond en meegemaakt: leek t wat op Grace Anatomy? Knappe docs, ook al steken ze een paar pijnlijke hechtingen in je been?

    Zet m op meissie: beste beentje voor! En geef ze n lekker knietje.
    XXX Maria

  • 31 Oktober 2015 - 01:24

    Miekvanbeers:

    Dag isabel. ikwas je kwijtgeraakt op m'n scherm...maar ik heb je weer te voorschijn kunnen
    toveren.ik wilje eerst fffeliciteren met je lieve Saarmoeder.ze zouden al lekker in hun
    BOSSEBOLLENbedje kunnen liggen,maar ik denk dat ze eerst nog wat moeten uitdieselen .Jij hebt ,als ik het goed begrepenheb, al veel meegkregen via Hype of Jive, of hoe dat allemaal heet .
    Ben jij intussen weer gewoon MOBIEL ? ik hoop het voor je , want nu komt Haloween er ook al aan , en dat wordt daar ook goed gevierd . Knap snel op , dat je weer niet de OUDE maar weer een
    Kakelverse Isabel bent . fdikke knuf Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 5705

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: