Week 4 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Isabel

29 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Mexico

Hi,

Deze week was de eerste echte lange schoolweek. Maandag was dan ook wel zwaar maar de dagen gaan dan ook snel voorbij. Mijn dagelijkse ritme is als we met de bus gaan:
5:50 opstaan
6:45 met de bus naar school
7:20 op school en wachten tot 8;08 voordat school begint...
Gelukkig mogen we soms met Taylor en Esmee mee rijden en dan hoeven we pas om 6:30 op te staan. Na school hebben we dus ook elke dag volleybaltraining of een wedstrijd. Ben elke dag wel dus 10 uur op school ongeveer. Je zou ook ook denken dat ik me heel fit voel, maar het is vooral moe. Altijd na training is het douchen, eten, huiswerk maken en om 22:00 proberen te slapen. Druk ritme dus haha. Maandag hadden we ook een wedstrijd. Tegen wie weet ik niet meer maar we hadden toch verloren. Wat wel heel leuk was het hele soccer team was komen kijken, dus we hadden veel aanmoediging.
Dinsdag gingen wij de boys soccer team aanmoedigen. Helaas was het voor ons lastiger om zo luid te zijn over het veld... Ik had 3 dingen die me opvielen:
1- de tijd van een helft was 40 minuten???
2- het veld was kleiner
3- het zag er een beetje uit als wijven voetbal. ( hoe ik voetbal dus)
Gelukkig hadden ze wel met 10-0 gewonnen dus de sfeer achteraf was zeer goed. Ikzelf kon het natuurlijk niet laten om niet even een bal te trappen na het eind van de wedstrijd. Het was een mooi hoog schot van ver ook al zeg ik het zelf. De vrouwelijke voetbal coach was er. Die zei meteen zo iemand als jou hebben we nodig. Dus wellicht wordt voetbal wel me ding ipv volleybal haha. Achteraf gingen Clara en ik samen met 2 meisjes van volleybal en nog een ander meisje eten samen met het jongens voetbal team. Leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen en dat was ook super gezellig.
Woensdag hadden we een normale schooldag. Komt ook niet vaak voor in de week hah. Donderdag hadden we onze tweede wedstrijd. Ik voelde me niet zo lekker. Had een beetje koorts. Maar toch gespeeld en op het nippertje verloren. De busweg terug begon de koorts heel erg op te spelen dus ik heb de twee uur in de bus maar gewoon geslapen.
Vrijdag had ik 2 toetsen. Ik voelde me nog steeds niet lekker en ik had dus amper kunnen leren voor de toetsen. Engels heb ik een A gehaald en wiskunde weet ik nog niet. Maar als ik wiskunde niet gehaald heb mag ik de toets overdoen dus dat is wel fijn. Ook hadden we onze eerste pep assembly. Dat was erg leuk en de sfeer was goed. Natuurlijk hadden we daarna training. Samen met de andere senior volleybal girls hebben we senior volleybalpic gemaakt. Die is echt super vet geworden!!!! Na de training gingen Clara en ik samen met Morgan naar haar huis. Zij heeft ook hagelslag in huis dus dat was even lekker smullen haha. Na even uurtje gerelaxed te hebben gingen we naar school want het was tijd voor de eerste echte home FOOTBALL GAME. Dat was echt geweldig. De sfeer was goed. Die schoolspirit is echt insane. Dit weekend staat er niet zoveel bijzonders op het programma. Alle exchange students uit de buurt komen zondag naar ons huis. Vandaag ( zaterdag) hebben we een verjaardag van een nicht. Gelukkig hebben we geen test maandag dus leren hoeven we dit weekend niet. Maandag hebben we weer een wedstrijd en gaan we dus weer in een jurkje naar school!

Isabel

  • 30 Augustus 2015 - 22:01

    Daan:

    Wel veel sport he? Dat zou wat wezen om je nu al om te laten scholen naar soccergirl.
    Gaat het Engels een beetje? Dat lijkt mij nou heel lastig.
    In ieder geval ben je goed actief bezig vanaf 5.50 uur (pff).

  • 31 Augustus 2015 - 09:33

    (mama) Esther:

    Hee Bel,
    Voetbal blijft leuk he!
    Ga ze daar in Mexico maar eens een paar SDO-pasjes leren :-)
    En mooie ronde dagen van 12 uur maak je op school...
    Succes deze week met 3 volleybalpotjes!
    Dikke kus

  • 05 September 2015 - 15:12

    Marianne:

    Hej Isabel, wat draai je een pittig programma! Petje af hoor meid. Hou je goed en tot de volgende x weer. Liefs met Bavelse groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 5703

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: