NEW YORKK & AANKOMST - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu NEW YORKK & AANKOMST - Reisverslag uit Mexico, Verenigde Staten van Isabel Prinsen - WaarBenJij.nu

NEW YORKK & AANKOMST

Blijf op de hoogte en volg Isabel

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Mexico

4:15. Daar ging de wekker. Vol goede energie de laatste spullen pakken en op naar Schiphol. Na het inchecken was het tijd voor afscheid. Tranen stroomden weer toen ik afscheid nam van Bronwen, Silke, Marijn, Anne en papa en mama. Groepsfoto gemaakt en op naar de douane. Ofcourse werd ik weer gefouilleerd. Het zou een keer niet zo zijn.

Eenmaal in het vliegtuig leek iets mis te zijn met de koffers. Uurtje vertraging ongeveer dus. Toen dit was opgelost konden we de lucht in en op naar New York. Na 7,5 uur gevlogen te hebben kwamen we aan en moesten we eerst een paspoort controle doen etc etc. Duurde me een partij lang...

Toen we eindelijk van dit gezeik af waren konden we koffers ophalen. Gelukkig waren ze er allemaal. Daarna meteen de bus in en op naar de shoppingmall. WAT IS DIE GROOT !!!!!! Echt bijna alles zat erin qua winkel. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik niks had gekocht. Daarom kocht ik maar een colaatje want het was warm.

Toen naar het hotel en even lekker gechilld bij het zwembad. Onderhand kregen we honger en wilden we eten maar we moesten wachten op de Duitsers die pas om 10 uur uiteindelijk kwamen...

Vroeg in de ochtend gingen we naar New York :) Het begon heel zonnig en we gingen met onze tour guide naar Times Square. Dat was weer super vet en druk. Vervolgens reden we naar fifth avenue en kregen we tijd om daar te shoppen. Daarna gingen we lunch halen bij City Kitchen, ( Echt een aanrader!!!) Ineens begon het keihard te regenen... Maar als echte Nederlanders gingen we maar gewoon door de regen door Central Park lopen. Lekker doorweekt in de bus maar dat mocht de pret niet drukken. Toen begon het gelukkig te stoppen met regenen dus wij gingen naar de Brooklyn Bridge. Helaas begon het toen te zeiken van de regen maar we gingen het maar gewoon doen. Toen begon het ook nog te onweren dus het was compleet. Ik heb het gefilmd met me GOPRO maar ik heb geen idee hoe het eruit ziet. Maar als ik kan dan zet ik het erop. Helemaal doorweekt AGAIN gingen we eten bij Hard Rock Cafe op Times Square. GELUKKIG stopte het met regenen en konden we naar de Top of the Rock. Helaas heb ik hoogtevrees en vond ik het van te voren een beetje eng maar toen we eenmaal erboven stonden was het geweldig!!!!!!

DAG 2 IN NEW YORK.
Eerst gingen we met een boottocht langs de Statue of Liberty. Het was heel warm dus dat was lekker. Daarna gingen we naar 9/11 memorial. Nog steeds was dit zo indrukwekkend. Erna gingen we lunchen bij een typisch Amerikaans eettentje. Het waren lekkere hamburgers.... Daarna gingen we met de subway naar Coney Island. Het was super lekker weer in tegenstelling tot de dag ervoor.. Na Coney Island gingen we eten bij een pizzeria. Maar die waren toch best vet en olie'erig.. Dat was wel jammer. Zelfs de sla was vol van dressing het droop erin. Ik weet dat ik houd van dressing maar dit was a bit too much. Nadat gingen we nog een keer met mooi weer op de Brooklyn Bridge en daarna gingen we nog naar Washington Park. Helaas was dat het einde van de New York trip.

Zaterdag was het weer vroeg dag. Om 4 uur ging de wake up call en om 5 uur stond de bus al kaar om naar het vliegveld te gaan. Gelukkig vloog ik samen met nog een paar andere. Toen we eenmaal aan kwamen stond daar mijn gastgezin!!!! Het was een heel leuk welkom. Daarna hebben we 7 uur gewacht totdat Clara kwam. Die haalden we in de avond op :)

Isabel

P.S wil je een mail krijgen elke keer wanneer ik een nieuwe blog post, dan moet je even links in het scherm jezelf toevoegen aan de maillijst!


  • 02 Augustus 2015 - 20:51

    Papa Jos:

    Hoi Isabel, Leuk dat je weer zo'n leuke tijd hebt gehad in NY. En dat je goed bent aangekomen bij je gastgezin. Groetjes, papa

  • 02 Augustus 2015 - 21:29

    Esther:

    Hee Bellie, gaaf hoor die dagen New York. goed om meteen los te komen. we kregen nog leuke foto's van Paul, vader Anne doorgestuurd. Ziet er gezellig uit. en nu alweer bij je nieuwe thuis. Een eigen kamer, luxe hoor en fijne opbergruimte. dat inden moeder dan weer lekker als je je kleding enz zo goed kwijt kan :-). succes met je eerste volleybaltraining!

  • 03 Augustus 2015 - 00:37

    Janneke:

    hoi Bel,
    Fijn dat je alweer 2 gezellige dagen in New York hebt gehad.
    Ben benieuwd hoe t in je nieuwe gastgezin is.
    Xx

  • 04 Augustus 2015 - 08:14

    Framl:

    Jo Belleke, heel leuk om te lezen. Je zut je als Nederlander wel thuishebben gevoeld met die regen in NY. Memorial van 9/11 zal zeker indrukwekkend zijn .... maar zal niet het enige zijn. Ben ook benieuwd naar je nieuw gastgezin. HAVE FUN!

  • 04 Augustus 2015 - 08:15

    Frank:

    Framl = Frank ;-)

  • 04 Augustus 2015 - 12:06

    Marianne:

    Hej Isabel, wát een veelheid aan indrukken in New York! We hopen dat je een mooie tijd mag gaan beleven en zoals je weet blijven we je graag volgen via deze digitale weg. Hou je goed hè meid!! Liefs van Sjaakie en Marianne.

  • 10 Augustus 2015 - 19:20

    Oma Mieke Van Beers:

    als huisduif-oma vind ik het leuk om vanuit mijn ''sta-opstoel " jouw belevenissen te volgen .
    Dan blijven de knikkers in mijn bovenkamer vast goed meerolllen ,als m'n ezelpootjes
    af en toe weigeren .Bedankt en SPORT ze . tot...oma mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mexico

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2016

Begin 2016

30 December 2015

Einde 2015

07 November 2015

Week 13 en 14

21 Oktober 2015

Week10, 11 en 12

04 Oktober 2015

Week 8 & 9
Isabel

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 5702

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: